torsdag, november 10, 2005

 

hysj..................

Oh oh oooh…………….hysj………….
I dag tenkte jeg at det ville være veldig lurt og lærerikt,
å prøve å bruke viske stemmer!!!!! ;)
Det å viske til hverandre istedenfor alltid å prate så himla høyt,
er en sterkt undervurdert egenskap,
som jeg absolutt, syns folk, kan øve seg på i dag!!!!!
Dette har selvsagt ikke noe å gjøre med,
at jeg møtte, julenissen i går!!!!
Men en ting kan jeg fortelle til alle julenisse tvilere der ute!!!
Julenissen FINS!!!!!! :)
Jeg så han med egne øyne (tror hvert fall at det var mine egne jeg brukte…),
han spurte til og med hva jeg ønsket meg,
og han sa at han kunne gi meg, alt jeg ville ha!!!!!!!!!
Det er en snill mann det!!!!!!!
Jeg simpelthen elsker julenissen,
og det jeg fikk av han i går,
var bare så utrolig deilig, og tilfredsstillende!!!!! :)
Jeg snakker jo selvsagt om årets beste juleøl, men det skjønte dere nok….. ;)
Jeg hadde en kjempe herlig kveld i går,
og for å si det sånn så er kanskje ikke morgenen i dag på høyde med kvelden i går…..
Men som en god venninne pleier å minne meg på………
Helt om natta, helt om dagen!!!!!
Og ut fra formen så var nok supermamma en skikkelig helt i natt!!!! ;)
Men jeg var jo bare så utrolig klok i natt,
da jeg kom hjem trillet jeg veldig ”stille” gjennom huset,
det er jo ikke min skyld at enkelte vegger,
sikkert hadde flyttet ”litt” på seg,
etter at jeg forlot huset, i går kveld!!!
Og så har jeg en sterk mistanke, om at Jørn muligens,
har lagt ut en del hinder i løpet av kvelden i går…. ;)
Men jeg kom meg helskinnet inn, og inntok kjøkkenet……
Jeg svingte meg rundt og lekte supermamma så det holdt,
jeg rydda kjøkkenet, tredde sonde apparatet,
lagde skolemat og gjorde kaffetrakteren klar… jeg var i superform!!!!!
Alt var ferdig, da jeg slengte kroppen min i senga,
er ganske sikker på at det var min kropp…
det var i alle fall min kropp som våknet i dag, og det er jeg helt sikker på!!!! :)
og jeg holder enda fast på,
at vi kan ha en internasjonal, viske dag i dag!!!!! :)

Ha en stille og rolig dag……
Klem fra en viskende supermamma…..:)

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?