tirsdag, november 22, 2005

 

hvorfor straffes vi enda???

Hallo og god morgen!!!! :)
I dag har supermamma en ganske bra morgen,
jeg våknet opp rimelig dæv trøtt,
men jaggu meg så våknet jeg litte grann i dag… ;)
Supermamma suste rundt svingane her hjemme i super fart,
og fikk alle disse berømte husmor ”pliktene” sine unna,
ungane er nå sendt på skolen,
og dagen ligger klar og ubruk, foran meg!!! :)
En av hovedgrunnende til at jeg er så blid i dag er,,,,,,
i går så var jeg med nabo kjerringa ut på shopping tur,
ikke det at shopping turer alltid er så morsomt,
men gårsdagen var spesiell,
da jeg fikk over være en av mine med søstre, i en av mine verst tenkelige situasjoner!!!
Jeg har vel sjelden hatt det så gøy på en handletur,
jeg humra og lo nesten hele tiden,
og gud hvor gøy det var å se desperasjonen og angsten,
i jakten på di årlige julebord klærne!!!! :)
Jeg takket bare gud for at det ikke var meg selv det hjalt,
jeg kan ikke fatte hvorfor hun kjønnet til stadighet skal straffes og holdes til ansvar,
for det som skjedde i Edens hage for fryktelig mange år siden!!!!
Gud burde jo ha skjønt, at mannen var for svak til å stå i mot kvinne list, da han satte Eva i hagen!!!
Så hvorfor fortsette å straffe oss??? :(
Er det noen menn der ute som vet hvor grusomt det er for enkelte av oss, og måtte pynte oss???
For min del hadde jeg vel foretrekt å få nappa ut et par negler!!!!
Det er jo ikke bare at man må ut å finne seg en kjole,
men så er det, det at kroppen skal jo gjerne passe inn i denne kjolen også!!!!
Og selv hvor siklende deilig det kan være for mannfolk,
med damer med størst mulig fordeler, ;)
så er det ikke heldig når man skal presse dem inn i kjoler,
som er laget for damer som kun har arvet en ting fra fedrene sine,
nemmelig, brystkassa!!! ;)
Men plutselig etter å ha saumfart alle handle senterer i mils omkrets, så finner man da den ultimatte kjolen!!
Men det dere gutter ikke er klar over er jo det, at problemet er jo ikke ferdig der, så skal man ha sko!!!
Og selvfølgelig så er det mest sexy med skikkelig høyhæla sko,
men skal man klare å overleve kvelden uten for mange beinbrudd,
så er jo ikke dette en god kombinasjon sammen med, alkohol!!!! :)
Man finner da endelig sko,
og så begynner man å lete etter enda et tortur redskap oppfunnet for kvinner, strømpebukse!!!!!
Det er jo ikke bare å gå inn i en butikk å kjøpe en strømpebukse,
nå må man velge,
skal man puste denne kvelden, eller stoppe blodtilførselen til bena??
Vi er nå så heldig, at et eller annet fryktelig ”smart” menneske,
har oppfunnet strømpebukser som kan holde inn magen, rompa, låra og legga….
HALLO, er det noen som tenker på konsekvensene,
av å presse den stakkars kroppen inn, i dette faenskapet??? :)
Ja jøss julebord det er morsomt det,
hvis man slipper unna alle tortur redskapene,
som mennene absolutt vil tvinge på damene, kun for å ha noe å sikle på!!!
For å sikre at begge kjønn får alt de vil ut av årets julebord,
så burde man kanskje begynne å vurdere å ha, nudist julebord???
Uansett hva du velger å presse kroppen inn i på årets julebord,
så ønsker jeg alle damer der ute, LYKKE TIL!!!!
Håper dere alle overlever kvelden!!! ;)

Stooor klem fra supermamma!!! :)

Comments:
Enig med Anja der! Det var en handle tur uten like! Æ endte i hvertfall opp med et godt gjennomført antrekk; svart kjole, svarte sko og svarte øya!!:))
 
Jeg understreker, og jeg kan ikke få understreket nok, at julebordet hos meg på INGEN måte blir et nudist julebord!!! Ikke for- ikke for andre. INGEN kommer dinglende og slepende oppi ribba mi! DET skal jeg ha sagt!!! Da foretrekker jeg at jentene buler ut oppe og nede- kom GJERNE i joggedress- jeg har limglitter. Det er ikke måte på hvor julefin en joggedress kan bli julepyntet med det rette tilbehøret. Men kom PÅKLEDD. Hører du????
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?