onsdag, november 02, 2005

 

følelser

Hei, i dag har jeg ingen god dag,
så istedenfor å skrive ut masse rør som jeg pleier å gjøre,
vil dagens ord være litt mer alvorligere, enn det pleier!!!
I går fikk vi beskjeden som alle er redd for å få, pappa har kreft.
Dette ordet kreft, får frem hele følelses spekteret hos folk,
det slår rett inn i hjertet på deg, og du kjenner at alt knyter seg.
Så kommer fortvilelsen, redselen for å miste en du elsker så høyt,
da kommer også, kjærligheten frem.
Kjærligheten som jeg føler for faren min,
angsten for å miste en som alltid har hvert her for meg,
som har hjulpet meg gjennom hele livet,
støttet meg gjennom krisene vi har hvert i gjennom,
det finnes ingen mennesker jeg har større respekt for enn moren og faren min,
de har alltid hvert der, aldri sviktet og aldri gitt opp selv om fremtiden har sett veldig svart ut!!!
Nå er familien min full av galgen humor,
og den vil nok snart slå inn,
men foreløpig er det bare angsten, og redselen for dette ukjente som preger oss.
Pappa står fast på at dette går veldig bra,
og at det er ingen ting å være redd for,
han er den klassiske pasienten som spiller tøff, for ikke å bekymre oss enda mer!!!
Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet,
og vente på at sykehuset skal bli ferdig med alle undersøkelsene,
som skal til for at de kan gi oss alle fakta om sykdommen, og hva som skal skje fremover.
Tålmodighet er en av dydene som ble borte ved fødselen tror jeg,
ja tålmodig har nok aldri hvert et ord som kan beskrive meg,
slike fremmedord, sliter meg bare ut!!! :)
Det som er veldig godt å tenke på når man kommer opp i situasjoner som dette,
er det at vi er en kjempe sammensveiset familie,
vi har alltid stått sammen i tykt og tynt,
og vi har så utrolig mange gode venner, som alltid er der for å løfte oss opp, når vi føler at vi er på vei ned i grøfta!!!
Det er da det er utrolig godt at både vi og vennene rundt oss,
vet at galgen humoren har drevet denne familien fremover, mer enn en gang!!!!
Det blir nok tøffe tider, men vi klarer oss jo gjennom dette som alt annet!!!!

Ha en fin dag, klem fra en sliten supermamma!!!

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?