tirsdag, november 08, 2005

 

en syk supermamma...

God morgen…………………………….tja???
I dag er supermamma rett og slett superforkjøla,
og hva gjør en supermamma som er, syk???
Jo da tar hun på seg noen ekstra barn!!!!! :)
Fikk levert to stk ekstra barn i går kveld,
da var allerede supermamman ”litt” ute av lage,
formen var i totalt forfall,
og nesa fungerte som heis, for et utrolig guffent innhold!!! :(
I brystkassa har et helt skoleorkester slått seg ned,
og når supermamma hoster, høres det ut som en bil med start problemer…
Det sier vel seg selv, at supermamma kapitulerte når en gjeng med høyrøstede unger inntok huset.
Datarommet har aldri hvert meg kjærere……
Jeg må jo innrømme at jeg hadde full forståelse,
for at mannen min forsvant en ”smule” tidligere på trening, enn det han pleier!!!
Men det finnes jo nesten ikke noe deiligere, enn å ha huset fullt av unger,
når alle, sover!!!!!!!! :)
Så mandags kvelden ble jo ikke så ille!!
Jeg lot den utrolige deilige forfallne kroppen min, (med alle ekstra kroppsvæskene),
synke ned i stolen min,
det blonde hodet mitt, (som ikke innholdt noen verdens ting),
bare glodde tomt på TV skjermen, og det var fri innpass for all søppel som ville inn!!!!
Utrolig deilig!!!!! :)
Men det måtte jo bare skje……..
tirsdags morgen måtte komme,
den jæ… vekkeklokka mi, begynte selvfølgelig å ”synge” i dag også!!!!
Hvordan tror dere det er å våkne opp,
med alle hulrom fra brystet og til hjernen full av ekle kroppsvæsker,
til Dumdum Boys sin Splitter Pine??? :{
Det sier jo seg selv hvordan morgenen din blir!!!!!
Det var med super fart supermamman kom seg ut av senga,
for å ordne frokost og skolemat til 4 stk,
+ at det eldste ”barnet” mitt (ja selvsagt, han som nesten er voksen), må jo få med seg kaffe i bilen…
Tiden strakk akkurat til i dag også,
alle ungane var ferdig påkledd med ferdig pakkede sekker, til rett tidspunkt!!!
Og da er det bare så utrolig deilig,
å trille inn på datarommet med kaffen og røyken,
begynne morgenen på nytt, og late som ikke det har hvert noe stress i dag!!!
For det er en fin egenskap jeg har, jeg er jo tross alt blond!!!!!!!! :)

Ha en fin dag
Klem fra supermamma med fortiden nedsatte superevner!!!!
:)

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?