mandag, november 14, 2005

 

en litt små nervøs supermamma...

Gjeeeeeeeeesp gjeeesp alle sammen…….. :)
Mandagen kom jaggu meg i dag også,
det er helt utrolig.
Men jeg kom meg opp i dag også,
og jeg klarte å utføre alle husmor ”pliktene” mine uten å gråte!!! :)
Supermamma fikk alle barna ut av huset tidsnok i dag også,
selv om øynene muligens ikke, hadde åpnet seg!!!
Det som forundrer meg i dag, er at rekker jo nesten ikke å bli fredag,
før plutselig mandags morgen, er her igjen.
Jeg begynner å lure om politikerne våre rett og slett lurer oss,
vi har kanskje ikke helg, i det hele tatt!!! :(
Det er kanskje sånn masse hypnose de driver med,
vi tror at vi har fri og har helg,
men egentlig, så går det rett fra fredag til mandag!!!!
Hvis ikke dette stemmer,
så burde lørdag og søndag utvides, med noen flere timer!!! :)
Dette har jo egentlig vært en kjempe herlig helg (hvis det har vært helg…),
vi har hatt barnefri,
og fredag inntok supermamma med mann Drammen sentrum.
Vi nøyt en bedre middag på Sofus, den var så god at den at den nesten gav seksuelle tanker!!!! ;)
Og så bar det videre, og da selvfølgelig til et sted som serverer AASS,
der møtte vi en av jobb forbindelsene til gubben,
og jeg må jo bare si, jeg skjønte straks, at det er jo ikke jeg som sliter den stakkars mannen ut!!!!!
Hvis alle kjerringene han har med å gjøre er i nærheten av dette,
så er jeg faktisk verdens roligste, menneske på jord!!!
Jeg fikk her bekreftet over for meg selv, at min oppfattelse av meg selv stemmer veldig godt!!! :)
Jeg er stille, sjenert, tilbake trukket og kanskje en smule små nervøs… ;)
Og jeg tror nok at Jørn setter veldig pris på, at jeg er så rolig og stille som jeg er,
etter å ha fått sammenlignet meg,
med dette gale kvinne mennesket, her!!!
Men samtidig så blir jeg jo unektelig litt små nervøs,
tenk om han egentlig skulle ønske at jeg var litt mer frempå,
og ikke fult så stille og rolig, av meg. :)
Dette kan faktisk være litt urovekkende,
supermamma må kanskje vurdere, å skifte personlighet.
Men jeg håper jo på det sterkeste at vennene mine klarer å godta alle mine lyter,
å være så sjenert som meg er faktisk ikke alltid like lett, J
tror nok kanskje jeg vil trenge litt ekstra støtte, for å klare å godta dette!!!
Regner med at dere stiller opp for meg og støtter meg, i denne tunge tiden!!! ;)

Ønsker dere en fin mandag
Klem fra en litt små redd supermamma :)

Comments:
Ja kjære. Det kan til tider være et slit å ha deg med når du er så redd for å åpne munnen og vi hele tiden må stille ja/nei spørsmål bare for å sjekke at stemmebåndene fortsatt virker. Men så lenge du er så pen og hjulene virker som gratis drikkebong og inngangsbillett, velger vi å holde ut og med deg. :-) God morgen til deg også.
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?