torsdag, november 03, 2005

 

effektivisering av helsenorge

Hei, og god dag må jeg vel si nå……. :)
Ungane har fri fra skolen i dag,
så barna og pappan bestemte seg for at supermamma skulle få sove lenge,
de påstår, at supermamma lå og dro tømmerstokker så det hold i 9.30 tiden,
noe jeg vil karakterisere, som en stor løgn!!!! ;)
Supermamman her i huset snorker ikke!!!!!!!
I dag er supermamma sliten i hode og kroppen,
den delen som fungerer, er i alle fall veldig sliten!!!!!!
Og da kan jeg ikke si at det hjelper å få irriterende telefoner,
fra innkompetente helsearbeidere,
når du først har klart å karre kadaveret ditt, ut av senga og over i den rullende stolen…..
Bondevik som vi alle syns gjorde en ”kjempe jobb”, i di alt for mange årene han oppholdt seg på Stortinget!!!
Han har sørget for å ”effektivisere” helse Norge……… noe vi er da offer for……
Det har nå blitt sånn at vi må forholde oss til en del forskjellige folk og innstanser innenfor helsevesenet,
og dette igjen går da utover vår sønn.
Sykehuset Buskerud har ansvaret for vår sønns helse,
men en sykepleier på Tønsberg sykehus har ansvaret for ”knappen” på magen hans og ernæringen.
Og så kommer utstyret han trenger…..
alt av medisinsk utstyr og ”mat” har vi fått fra et sted i Drammen, inntil NÅ!!!!!
Nå må vi levere tilbake alt utstyret vi har fått (som ikke er åpnet), men da ikke ”maten”,
for dette har Bondevik regjeringen bestemt!!!!
Så da skal alt medisinsk utstyr heretter leveres fra Tønsberg, mens alt av ernæring fra Drammen……
Ja, jeg syns jo selv at dette virker SÅ utrolig mye enklere,
jeg har jo så lite å bedrive tiden med fra før,
så dette ser jeg på, som skikkelig effektivisering av en families liv!!!!
Men herregud,
noe må jeg vel gjøre for at jeg sitter hjemme på ræva hele dagen,
og mottar deres skattepenger…..
Ja, jeg er nok en kvise på samfunnets rompe…….
men herregud, for en nydelig kvise da!!!!!! :)

Ha en riktig god dag alle sammen…..
Klem fra supermamma….
;)

Comments:
kvise???? sa du kvise???? det er en sannhet med modifikasjoner. en KONG anja. Dét er det du er. En megakong!

he he he he
 
kvise???? sa du kvise???? det er en sannhet med modifikasjoner. en KONG anja. Dét er det du er. En megakong!

he he he he
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?