fredag, november 18, 2005

 

barn, barn og flere barn...

Åååååååååå det er fredag,
supermamma har akkurat sendt 5 barn ut døra,
og sitter nå igjen med den meget morra trøtte ”mini tateren” vår… :)
jeg undrer meg litt over hvor voldsomt mye,
den mannen min har å gjøre på jobben om dagen,
syns kanskje arbeidsmengden har en tendens til å øke hver gang,
supermamma tar inn noen ekstra barn, i huset!!! ;)
I går for eksempel, satt jeg plutselig med 9 barn her en stund,
det som var litt merkelig var at da måtte Jørn ganske plutselig,
jobbe overtid, hummm merkelig!!!!! :)
Men jeg må innrømme at i går jukset supermamma litt……
jeg laget matpakker til alle 4 barna ”mine”,
lager melk til vår minste, og tredde sonde apparatet hans!!!
Supermamma var nok litt nervøs for at hun ikke skulle rekke alt i dag,
men til mitt forsvar så har jeg jo problemer med starteren,
og i tillegg, tror jeg nok det er ganske mye galt med motoren også!!! ;)
Men supermamma fikk jo karret seg ut av senga i dag også,
pakket alle 4 sekkene, før jeg vekte 3 av barna og serverte dem frokost.
Så kom det 2 ekstra barn til inn døra, og da var vel morgenen satt!!!!
Eller som vår yngste på 7 sa der han prøvde å spise litt frokost….
Det er da søren så befolket det er her i vårt hus da mamma,
tenk om alle hadde vært dine og pappa sine,
da lurer jeg nok på, om jeg hadde flyttet!!!!!
Jeg tror søren jeg hadde flytta med han jeg!!!!! :)
Men finnes det noen bedre lyd en lyden(e) av en hel ungeflokk,
som leker, hyler og har det gøy???
Det er ganske deilig å høre på,
det eneste som kanskje kan være bedre å høre på,
må jo i så fall være en hel ungeflokk,
som sover, søtt!!!!! ;)
Men nå går det igjen mot helg, og det er like deilig hver gang det,
det å kunne sove lenge, er jo bare en drøm!!!
Det blir alltid snakket om A og B mennesker,
men jeg tror nok at jeg må være et E menneske,
E for ekstremt glad i å sove!!!! :)
Og det tenkte jeg at jeg kunne bruke litt av denne helgen til, dette skal bli deilig!!!!

Ønsker dere alle en super herlig helg!!!
Klem fra supermamma :)

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?