mandag, november 28, 2005

 

akk, så uviten en kan være...

Hurra, nå er adventstiden her, og det er bare super deilig!!! :)
Da supermamma våknet på det ene øyet i dag og tittet ut,
var både bakken og trærne dekket av snø,
og hele stue gulvet til supermamma er dekket av esker fulle med nisser, nissehus og annen julepynt…;)
Dette er den desidert beste og koseligste tiden, i løpet av året. :)
Med dette utrolige deilige synet,
så fikk supermamma unna husmor ”pliktene” sine i en fei.
Mannen i huset her, syns kanskje det ser en smule rotete ut med alle eskene på stue gulvet,
det er ikke mer enn 16 små og store esker og 4-5 poser foreløpig,
så jeg skjønner vel ikke helt, hva problemet hans er!!! :)
Det er jo noen esker igjen på loftet,
og helt sikkert noen flere ting i butikken som jeg ikke har enda, ;)
det er jo ikke snakk om, at det er stapp fullt her!!! :)
Det som har vært litt trist i helga,
er at ikke supermamma, har fått pyntet noe særlig enda.
Tro det eller ei,
dette kom både som et sjokk og en liten nedtur på meg,
jeg hadde aldri trodd at det virkelig kunne hende meg,
selv om jeg har hørt at leger har nevnt det tidligere,
så ville jeg ikke, tro det!!! :(
Det er jo bare helt utrolig,
her går man uviten gjennom livet,
og tror at visse ting er bare sånn,
man har alltid en unnskyldning å bruke, :)
men nå vet jeg ikke lengre hva jeg skal bruke som unnskyldning her etter…..
Men saken er det,
og jeg vet at dette nok vil sjokkere og skuffe en del mennesker rundt meg,
men supermamma har nok fått seg en, hjernerystelse!!!
(Etter volden som hun ble utsatt for på torsdags kveld!!)
Og som dere sikkert har konkludert med allerede, da må jo dette bety,
ja for i det hele tatt å kunne få hjernerystelse,
så må man faktisk ha en, hjerne!!! ;)
tro det eller ei, men supermamma har en hjerne,
her har jeg godt gjennom hele livet og trodd at
”Jeg har ikke hjerne, men jeg vil gjerne!!!” ;)
Men det som kan trøste litt i en sådan stund er jo det,
at med så mange slag som supermamma har blitt tildelt i hode regionen i årenes løp,
så er det vel ikke stor sannsynlighet,
for at det er alt for stor aktivitet, der oppe!!! :)
Og jeg vil nok tro at med den unnskyldningen, rullestolen og mitt blonde hode,
så vil nok supermamma også i fremtiden,
kunne slippe unna med det meste innen oppførsel, og mangel på takt og tone!!! :)

Jeg ønsker dere alle en herlig adventstid!!!
Klem fra supermamma :)

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?