fredag, oktober 21, 2005

 

Vett og lyst

God morgen…………nei ikke for meg!!!!!!!
Å se i nåde til meg, syndige menneske…….forlat meg min synd….
med tanke på at jeg er en syndig eks menighetsråds representant,
med ekstremt sterke lyster og en svak sjel,
så må jeg vel bare innse at jeg nok ikke klarte å holde meg til en bayer i går!!!
Men en ting vil jeg da komme med i et forsøk på å forsvare meg…..
bayer`n var tross alt gratis og ekstremt god,
og så var jeg fryktelig redd for at ledelsen i AASS og ledelsen i Drammens-Ølets Venner,
ville bli såra og kanskje tro at jeg ikke likte ølet som ble servert, og det kunne jeg jo ikke la dem tro!!!!
Men en ting er sikkert,
og det er at det er mye bedre med sand mellom tærne, enn en hel ørken i kjeften!!!
Og en annen ting som jeg da gjerne vil presisere, ikke få 4 barn!!!!
Og hvis du er så tankeløs i gjernings øyeblikket,
gå da ikke ut så veldig ofte mitt i uka å la lystene ta overhånd,
det lønner seg liksom ikke helt kl.7 morgenen etter!!!!
Spesielt ikke når det finnes en del leker med høye lyder,
som barn på 3 år liker veldig godt, og da spesielt godt når det helst burde være veldig stille!!!!!
Dette blir nok en slitsom en lykkelig dag, at den blir slitsom er nok en følge sykdom pga skaden min , tror jeg!!!!
Det kan jo være at det er pga de valgene jeg gjør i livet,
men det er jo ikke sikkert, det er jo en mulighet at jeg blir mer sliten og satt ut dagen der på pga lammelsen min.
jeg syns det høres egentlig veldig klokt tenkt ut,
for andre gående de har hele kroppen å være fyllesyk i,
mens jeg, ja stakkars meg jeg har liksom bare en halv kropp som all fyllesyken må samles i,
og da med tanke på at jeg bare er 1.62 m høy, så er jo det veldig liten plass å være fyllesyk på, det er jo faktisk bare 81 cm det!!!!
Å herregud nå skjønner jeg jo alt så mye bedre, og nå kunne jeg plutselig føle meg enda værre!!!
Det er egentlig fryktelig synd på meg i dag, ja det er det faktisk!!!!!!!!
For jeg er fyllesyk i 81 cm av kroppen jeg!!!!! :)
Jeg tror kanskje Jørn har skjønt hvor synd det var på meg,
eller det kan jo tenkes at han er på smiske tokt,
for han hadde kokt kaffe og smurt matpakker i dag da jeg kom sjanglenes ut på kjøkkenet,
så det gjorde jo at den alvorlig syke Anja ikke trengte å sette den falleferdige kroppen sin i høygir,
noe jeg satte ekstremt pris på i dag,
for jeg tror jeg mista det giret i Gildehallen eller på Buddy i går kveld,
hvis noen finner det vennligst lever det tilbake til meg!!!!

Med dette ønsker jeg dere alle en ekstremt flott helg,
Kos dere for det skal jeg gjøre!!!!!
Fra i kveld mellom kl.22 og 23 blir jeg igjen 2 barnsmor, og det gleder jeg meg veldig til!!!!!

Kjempe klem fra Super mamman!!!! :)

Comments:
kan ikke annet en å le kjære søta... hihihi
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?