torsdag, oktober 20, 2005

 

Tallet 1

God morgen…….ja det blir det sikkert litt lengre ut på dagen!!!!
I dag føler jeg baksiden av gleden jeg hadde i går,
det ble nok noen bayer etter koret, og det er da tydeligvis noen som vil straffe meg for det.
Det kan jo selvfølgelig være kroppen min, som prøver å si at det hadde hvert nok med 1 bayer,
siden jeg skulle opp tidlig og bedrive husmor ”plikter”.
Men det tror jeg vel egentlig, kroppen min ville aldri ha sviktet meg på den måten!!
Men det er ikke å se bort fra at jeg skulle nok holdt meg til tallet 1 i går,
da hadde jeg kun drukket 1 bayer,
og jeg hadde kun kommet hjem 1 time senere en avtalt,
formen min hadde nok hvert utrolig mye bedre ja!!!
Tallet 1 er jo egentlig bare positivt sånn sett,
tenker man idrett så er det jo seier,
det er topp karakter på skolen,
og kanskje det viser menneskelig karakter også,
men hadde jeg hvert et bedre menneske hvis jeg hadde holdt meg til en øl……..
jeg tror nok ikke det, men kroppen min hadde nok hatt det mye bedre!!!
Men akkurat nå kan jeg glede meg stort over tallet 1,
for i dag er det et veldig positivt tall,
med tanke på at det er bare en dag igjen til livet mitt blir mer ”normalt” igjen,
vet nå ikke om jeg kan bruke det ordet på livet mitt,
men jeg kan jo drømme om det!!!
Men med tanke på at jeg vet at jeg burde ha brukt tallet en i går,
så lurer jeg på hvordan det blir i dag som jeg skal i Gildehallen,
klarer jeg å være der en kveld og bare nyte en bayer???
Nei, jeg tror ikke på det selv en gang,
jeg er nok for svak i sjelen,
og det selv om jeg er ganske sterk i troen på meg selv,
jeg mener jo bestemt at jeg klarer alt jeg vil,
men problemet dukker da opp når jeg vet hva jeg burde gjøre, MEN det er ikke hva jeg vil gjøre!!!!
Er det da vettet eller lysten jeg skal høre på????
Hadde det blitt en kamp om dette,
så hadde kanskje lysten godt av med seieren, for lysten min er veldig sterk!!!
Men det vet jeg jo selvfølgelig ikke før jeg kommer i Gildehallen i kveld, livet er jo så spennende :)
Nå må lysten gi tapt for pliktene en stund, nå skal minstemann i Parken!!!!

Ha en kjempe fin dag, og lær å begrense dere!!! :)

Stor klem fra meg!!!!!! ; )

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?