tirsdag, oktober 18, 2005

 

Savn

Tanke sus på morgenen….. :)
I dag har jeg opplevd et sterkt savn,
et savn som jeg aldri ville tro kunne bli så sterkt.
Jeg sto opp som vanlig kl.7, og satte på kaffen og ordnet med ”pliktene” mine.
Jeg hadde det egentlig ganske ålreit, jeg var ikke alt for trøtt og øynene mine var litt åpne!!!
Jeg vekte mine to barn, og fikk på dem klærne og serverte frokost (siden de begynner tidligst på skolen i dag).
Så vekte jeg mine 2 reserve barn.
I det jeg titter inn døra der 3 åringen, og ser han ligger og kroer seg som bare et barn kan gjøre, slår savnet ned i meg dypt og inderlig!!!!
Savnet var vel like sterkt som det jeg hadde i går,
men da savnet jeg beina mine,
eller kanskje bare det høyre,
for det er det høyre beinet jeg bestandig har hvert flinkest til å sparke med!!!!!!
Og i går så savnet jeg å kunne gi noen ordentlige ræv spark til noen offentlige personer.
Og så må vi komme tilbake til dagens savn,
Jo, savnet slo ned i meg helt nådeløst da jeg lukket opp døren til 3 åringen,
Herregud hvor jeg savnet naboene mine, foreldrene til barnet, da DRIT lukta slo i mot meg,
Og den koselige morgenen brått ble avsluttet, med at super mamma ble bleieskift arbeider WHÆK!!!!!
Det stinka!!!!!!!!!!
Så det med savn, det kan fort forandre seg, i det ene øyeblikket savner man noe, og i det andre noe helt annet.
Blir vi noen gang helt fornøyd??????

Tankespinn fra super mamma

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?