torsdag, oktober 27, 2005

 

nytt yrkesvalg

Nok en torsdag er her og jeg har fått barna på skolen, og utført mine husmor ”plikter” uten å grine i dag også!!!
Jeg må jo innrømme at det er utrolig deilig når døra slår igjen bak mine barn,
og jeg vet at nå har jeg noen timer for meg selv, hvor jeg kan surre meg inn i min egen lille verden i det ”lille blonde hodet mitt”.
Det er så utrolig mye som skjer i ”min” verden, den er ganske spennende egentlig.
Det er alltid fint vær der, varmt og deilig,
og jeg ligger på en solseng med en AASS øl i hånda,
mens det står en 2 m høy neger (vel utrustet) ved min side og vifter med et palmeblad….
Ja i denne lille verdenen har jeg det SÅ bra!!!! :)
Men for å la oss komme litt tilbake til deres verden………
jeg er såååå utrolig trøtt i dag, så det kan bli litt vanskelig!!!!!
Nei jeg var ikke ute i går, jeg var hjemme sammen med mine 2 søte små, mens pappan deres var og spilte kamp.
I dag er dagen sånn så som så, jeg er trøtt og jeg har jæ…. vondt i håndleddet,
som dere sikkert har skjønt en stund så er ikke denne kroppen jeg har fått utdelt, helt skrudd sammen.
Kroppen min vil jeg vel beskrive som et tempel i totalt forfall!!!!
Sykehusene har jo prøvd å ”hjelpe” til så godt di kan, og det er jo ikke så mye di kan!!!!!
Akkurat nå så står det et ben i håndleddet å peker opp, selv om jeg overhode ikke har bedt det komme frem og hilse på,
men kroppen min hører ikke noe særlig på mine ønsker, tror jeg. :)
Men en ting er sikkert og det er at jeg er et meget spennende kasus,
leger og legestudenter er helt ville etter kroppen min,
og det er vel kanskje ikke fordi jeg er så utrolig deilig og sexy (det kan jo være det da).
Jeg hadde helt sikkert fått jobb som fotomodell, på røntgen avd. på Sykehuset Buskerud,
men jeg driver og lurer på om jeg skal satse litt høyere……..
I alle stilling ledig annonser jeg leser så står det at man må ha erfaring,
det må jo bety at erfaring, nesten er like viktig som utdannelse.
Og det var da tanken slo meg kanskje jeg skal bli lege/ortoped,
med min lange erfaring fra sykehuset, så burde jo ikke det by på problemer i det hele tatt!!!
Resultatene på operasjonene trenger vi jo ikke å bry oss om, (det ordner dere med pasientskade erstatningen),
ut fra min egen erfaring så er det jo bare å kutte litt her og kutte litt der, og så setter vi inn en skrue her og en bolt der,
ja da vil nok kroppen holdes sammen, og søm det lærte jeg jo på forminga på barneskolen.
Jeg husker fortsatt hvordan korssting og diamantsting ser ut,
så mine pasienter trenger ikke å være redde for å få stygge arr,
og jeg kan yte ekstra service til de som vil, ved å hekle dem sammen!!!!! ;)
Jeg lurer på om jeg skal spesialisere meg på ben, da gjerne idrettsskader og rygg skader (prolaps),
der har jeg STOR erfaring og kan nok være til hjelp for de fleste, for å reklamere litt for meg selv…..
jeg utføre en like god jobb som SB (betryggende?), og da uten ventelister…. :)
Det er bare å ta kontakt så skal jeg sjekke kalenderen når du kan få time!!!!!
Jeg er ganske fleksibel, så det er ingen grunn til bekymring, jeg fikser det meste!!!!

Nei nå skal jeg komme meg tilbake til ”min” verden, dere får ha en kjempe fin dag, for det skal jeg ha!!!!

Mange klemmer fra en fleksibel supermamma!!! :)

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?