onsdag, oktober 19, 2005

 

Livets små gleder

Hummmmmmmmmmm
I dag er jeg veldig trøtt, og kunne godt tenke meg å krabbe godt under dyna og sovet litt til,
men har man tatt på seg ”jobben” som super mamma, så har man det!!!!!!
Så hva gjør jeg da får å få øynene opp de siste m.m……….
Jo jeg lar tankene mine spinne litt,
hva skal til for å få en fin dag???
Og da i mitt lille hode så kommer jeg frem til,
hvis man vil ha en fin dag så må man tenke positivt.
Og da begynner jeg å tenke på ting som skal skje i dag,
eller ting jeg vil skal skje i dag.
Og da kommer gliset frem med en gang!!!! :)
Vi må tenke på det fine i livet, og de små hverdags gledene våre, alle har jo en del av dem!!!
Og mine gleder i dag er; jeg har nå sendt de største barna på skolen,
og har bare mini trasser`n igjen, og han skal jo snart i parken.
Da har jeg jo noen timer for meg selv, hvor jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil.
En annen god tanka er at nå har jeg bare 2 dager igjen som 4 barns mor,
og får da snart tilbake livet mitt!!
Og den beste tanken av alle i dag, som fikk meg til å glise godt for meg selv og humre litt er,
i dag skal jeg på Humlekoret!!!!!
Det er kanskje ikke akkurat det at jeg skal på Humlekoret som gjør meg så ekstra glad, så jeg kjenner til kiler i kroppen,
men den utrolig deilige tanken på at da får jeg noen timer uten ansvaret for barna,
og tanken på at det er Jørn som skal skifte drit bleia i kveld, den gjør virkelig susen!!!
Håper minsten gjør en skikkelig god jobb i kveld, for jeg er ikke hjemme!!!!! :)

Ha en kjempe fin dag, for det skal jeg ha!!!! :)

Stor klem fra en lykkelig super mamma!!!!

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?