onsdag, oktober 26, 2005

 
Her har dere gjengen jeg sliter med til daglig, og er det rart jeg sliter!!!!!!!!!!!!!

Psyken min kan du jo være litt sånn så som så med inni mellom, og svaret på dette problemet skjønte jeg jo ganske fort da jeg satt å så på familiebildene. Det sier jo seg selv at når man sliter med dette her til daglig, så kan nervene bli litt tynnslitte!!!!
Ungene har tydligvis arvet galskapen fra pappan sin, og han er jo svært sjelden til stede, de få gangene han er hjemme, så sover han (det kan jo også tenkes at han later som han sover).
Da faller jo ansvaret for disse barna, med sine fars gener på meg, og det kan jo slite noen og en hver ut!!! Nå skal jeg jo også innrømme at kanskje ikke kobinasjonen av mine og Jørn sine gener, har hatt de beste utfall ;)........
Nå har jeg vært så heldig at jeg har klart å oppdra meg selv så "normal" som man kan bli, i det oppvekst miljøet som jeg har hvert utsatt for!!!! Med en bergenser som far og nordlending som mor, sier jo dette seg egentlig selv!!! Moren min sa det så fint til noen venninner av meg for noen år tilbake, "æ har født tre fræske sønna, og når ho Anja kom så var det bære resærvedela igjæn", det var jo koselig fortalt, og jeg beundrer meg selv igjen som er så sterk at jeg ikke lar meg knekke av utsagnene til mine nærmeste. Moren min vurderer også på det sterkeste å søke erstatning fra Naturskadefondet fordi hun fikk meg, vet ikke hvor stor den erstatningen blir, men hun tror på at hun blir VELDIG rik!!!!
Det at alt dette går utover psyken på folk er jo sole klart, og som psykologen min sa siste timen jeg hadde hos henne for et halvt år siden, Anja du er veldig flink til å snu det negative til det positive, og HALLO er det rart!!! Jeg er den eneste "normale" personen jeg kjenner, og bare det beviser jo at jeg egentlig har en utrolig stek psyke. Jeg overlever i en verden stapp full av gale mennesker, hvor jeg klarer å finne noe positivt om de fleste,rett og slett dyktig er jeg!!!!! :)

Så med disse ordene vil jeg nå duppe huet mitt i pilleglasset for å se enda litt lysere på hverdagen min!!!! :)

kjempe klem fra supermamma


















Comments:
Mannen din er så kjekk. Og ungene dine så vakre. Du er så heldig du- *sukk*. Jeg har dyp og inderlig respekt for familielivet ditt og beundrer deg for ditt pågangsmot. Du har en styrke og evne til optimisme som ikke er vanlig. Stå på. Tørker en tåre i øyekroken nå. Hils din mor- håper hun få den erstatningen hun har krav på etter alle disse årene med blod, svette og tårer. Slike mødre står det respekt av. Jeg bøyer meg i støvet.
 
hei du:)
det var en morsom side.. haha super mamma det er du.
lykke til meg deg og din far og din sønn da!!;) du er en go skriver som har opplevd mye i livet... galgenhumor har du. med vennlig hilsen fra meg på 13 meg
 
meg på 13*
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?