mandag, oktober 31, 2005

 

fra barn til voksen...

Ja, og så kom denne mandagen igjen, den kommer alltid som et sjokk.
Jeg må alltid tvinge denne halv dævè kroppen min ut av senga,
øya skriker nesten når jeg prøver å tvinge de opp,
denne kroppen jeg har fått utdelt, er ikke veldig samarbeids villig noen ganger.
Det hender jo også at ikke hjernen har våknet helt når denne fryktelige klokka ringer,
og da kan jo faktisk ikke jeg vite at jeg er lam,
og når jeg da av alle mine krefter prøver å tvinge kroppen min opp på sengekanten,
så ender det med at bena ligger der de lå, og jeg ligger på trynet i gulvet!!!!
Det er heller ikke en spesielt hyggelig måte å si god morgen på, tror nok ikke jeg vil anbefale den!!!!!
Men jeg fikk faktisk unna alle husmor ”pliktene” mine i dag også,
og ungane gikk glade og fornøyde til skolen,
og mamman deres trillet veldig fornøyd inn på data rommet,
fant frem kaffen og røyken, og nøyt stillheten!!!!
Jeg er skikkelig trøtt i dag, kroppen min kjennes ut som den har hvert gjennom en kjøttkvern…..
Hva har skjedd???
Jeg sa jo på fredag at i helgen skulle jeg få slappet av og sove mest mulig,
men helgen ble rett og slett for kort!!!
Når endelig helgen kommer, så blir man like oppspilt hver gang,
man må liksom bare finne på noe, og dermed er man i gang!!!!!
Ungane blir kjørt til bestemor (hvor de blir sinnsykt bortskjemt),
og jeg og Jørn ender opp med AASS i hånda, lett blussende kinn og blanke øyne.
Hvor ble søvnen av???
Men jeg tror at denne helgens utskeielser kan skyldes på Jørn!!!
Han har aldri vært spontan,
han må ha laaaaaang tid til å tenke og vurdere, hva vi skal gjøre!!!
Men plutselig på lørdag så måtte han jo være spontan,
dermed så skjedde det unngåelige,
vi havnet på fest!!!!!!!
På vei hjem fra festen i går, så kom han med forklaringen på sin spontanitet;
”jeg tror jeg begynner å bli voksen jeg Anja!!!!”
Det er jo bare helt fantastisk, mannen min begynner nå ”kanskje” å bli voksen, i en alder på 32 år.
Dette kan bli en utrolig spennende tid,
tenk nå skal jeg kanskje få se mannen min gå fra å være en tenåring til å bli en mann,
lurer sterkt på, hvordan ting vil forandre seg!!!
Han hadde faktisk den samme kommentaren,
etter at vi forrige lørdag hadde besøkt søsteren hans på sykehuset, hvor også foreldrene hans var.
Når vi da etter å ha hvert på besøk ganske lenge var på vei til bilen, utbrøyt han stolt!!!!!
Hørte du det Anja,
”jeg holdt en samtale med mutteren og fatteren, den varte ganske lenge også, jeg tror søren meg jeg begynner å bli voksen jeg!!!”
Jeg måtte jo selv innrømme at det var utrolig bra gjort,
ellers så pleier han jo å gå å legge seg for å sove, når de en sjelden gang kommer på besøk!!!!!!
Ja, så nå er jo det store spørsmålet,
begynner virkelig mannen min å bli voksen,
eller er dette noe som er forbigående, akkurat som influensa???
Jeg er bare så utrolig spent,
tenk om jeg nå skal få en voksen, ansvarsfull og hjelpsom man i huset!!!!
hahahahahahahahahahahahahahaha
Det var det jeg kom frem til i forrige uke, jeg har virkelig humor på morgenene!!!!!!

Ha en kjempe fin mandag!!!!!

Klem fra supermamma

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?