fredag, oktober 28, 2005

 

endelig fredag...

Og så var det endelig fredag igjen, det er vel ikke en dag som er mer etterlengtet enn fredager…
Jeg har nok en dag klart å komme meg opp av senga, og ordnet med mine daglige husmor ”plikter”.
Det er helt utrolig hvor trøtt man kan være på morgenen,
men jeg må jo si at det hjelper ikke akkurat på,
når minstemann står og gjemmer seg, når jeg kommer trillende i halvblinde for å vekke han,
og han hopper frem og roper BØ!!!!
det var nesten et hjerte innfark, på morgenkvisten for supermamma det!!!!!
I dag var det en sånn morgen, hvor jeg ønsket sterkt og inderlig at mannen her i huset skulle si;
Nei, kjære Anja, i dag fortjener du å få sove ut, og slappe av,
jeg begynner litt senere på jobben i dag, så ordner jeg alt med ungene i dag jeg………
hahahahaahahahahahahahahahahaha
herregud, jeg har jo humor på morgenkvisten også jeg!!!!!!! :)
Men det er ganske mye som gjør denne dagen utrolig deilig,
selvfølgelig tanken på at nå er det helg, og jeg kan få slappe av og sove ut,
Jørn skal komme hjem etter jobben i dag, og bli hjemme (ganske utrolig……tror det ikke før jeg ser det) ;)
En annen ting som bare er døds deilig å tenke på,
er det at jeg sitter her, slapper av, nyter stillheten og roen,
mens nabo kjerringa (som har hvert og slesket seg i solen i Egypt) sitter nå hjemme for 5. dagen på rad med 2 syke barn!!!!!
Mine barn er på skolen,
jeg hører ikke noe hosting her,
ser verken noe til snørr eller spy,
ingen feberhete barn som roper mamma mamma mamma…………….
Ååååååå livet kan være så utrolig deilig!!!!!!!!
Ikke sant???
Ja jeg kan ikke noe annet enn å klage!!! :)
At man kan nyte en dag så sterkt som det jeg gjør, er så deilig,
tror nok nabo`n også føler det sånn.
Hun er nok veldig glad på mine vegne, og unner meg disse stille og rolige timene….
-hahahahahahaha ;)
Nei nå skal jeg begynne å nyte denne fredagen,
kanskje jeg skal dukke litt inn i ”Anjas lille blonde hodet” og bare kose meg litt i den perfekte blonde verdenen min.
Jeg har store forhåpninger om at dette skal bli en deilig helg, med mye ro og kos!!!!!!

Jeg ønsker dere alle en kjempe fin helg, kos dere!!!!

Klem fra supermamma!!! :)

Comments:
Nei legg deg til å sove igjen du kjære!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du glemte jo ifarten å nevne at jeg laget melk til markus (som har melkeallergi for de som ikke vet det) og jeg skjærte opp brødskiver for deg, siden du har fått håndleddet ut av ledd.
Du glemte kanskje dette i farten mens du skrev? eller går du i litt "små rus" om dagen pga alle "lykke" pillene du får i deg:D
Vet det som regel er relativt drastiskt å prøve seg med en kommentar til deg, (noe som gjerne gjenspeiler seg til alle som har innovertiss) men kunne nå ikke la være. Jeg har vel en liten sjans å slippe unna psykisk terror i helgen, siden det akkurat er nettopp HELG (er iallefall lov å håpe) :)
 
håndledd ute av ledd???? hmmm. vi leste bare om noen beinpiper vi. anja da.....

Og neste gang kan korn få litt skryt for brødskjæringa. du får det jo til å høres ut som om du gjør alt aleine. ;o)
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?