mandag, oktober 24, 2005

 

en deilig mandag

Mandager pleier da aldri å være deilige......men dagen i dag ser ut til å bli nydelig!!!!
I løpet av helgen har jeg igjen blitt 2 barnsmor,og det var kjempe deilig!!!!
Skuldrene mine sank vel sånn ca 10 cm,og jeg har sovet leeeeenge i helgen!!! :)
Nå begynner vi på nok en ny uke,og den "normale" hverdagen er tilbake.
Men hvordan kan en mandag bli deilig???
Ganske enkelt....jeg er nå ferdig med husmor "pliktene" mine for noen timer i allefall... og jeg har fått sendt begge ungane mine på skolen + 2 ekstra "morgen unger".
Alle sammen trasket av gårde med smil rundt munnen,og godt pakka inn i strømpebukser,tykke gensere og jakker,luer og vanter.
Med et sterkt håp om at i dag skal det lave ned med snø!!!!
Noe jeg er sterkt i mot,da ikke han i topp etasjen har ordnet med rullestol vennlig snø enda,og litt syns jeg da han burde spandere på et eks. menighetsrårs medlem!!!
Han skulle prøvd seg noen dager her nede i rullestol og 10 cm snø,det må bare gå dritt!!!!
De eneste som liker snø er jo unger og litt "voksne" guttunger som kan leke seg med bilen sin!!
Og så har jeg hørt om at det er noen idioter, som faktisk påstår at de liker å ha planker under beina sine,og det kan jeg av erfaring si at er en sterk overdreven lyst!!!
Har da også prøvd meg på sånne slimm slammer, som skal kjøre fort nedover bakken og som de påstår at man skal svinge fra side til side med,det funker i allefall ikke,det ender med gips hver gang!!! Selv hvor mye du sier sving til de skia,så gjør de det faktisk ikke,og når de plutselig svinger den ene veien,så svinger de ikke tilbake,og det er da det skjer..........det står selvfølgelig et tre i veien,og det var dumt...skikkelig AU!!!!!!!
Men jeg unner selvfølgelig barna mine litt snø,den har jeg bedt om at kan komme lille julaften og bli borte igjen 2 januar,da har de fått lekt litt i den hvite massen,og så egoistiske kan de da ikke være at de ikke unner super mamma litt bare veier!!!!
Vi får alle krysse fingrene for at det ekle greiene som kommer ned fra himmelen ikke vil bli liggende på bakken men forsvinne fort!!!!!!!! Eller så kan jeg jo ønske meg en flygene rullestol til jul, mener jo selv at jeg har hvert veldig snill i år,så det burde vel nissen kunne gi meg,em med jet motor!!! Det vil nok super mamma kle!!!!

Ha en kjempe fin og kald mandag!!!!!

Klem fra super mamma!!! :)

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?